zaterdag 18 februari 2017

Nog meer feest bij Stoffenfeest

Bij Stoffenfeest is het altijd feest natuurlijk, it's in the name ;)
Maar deze week wordt er éxtra feest gevierd, want de prachtige shop van Guus bestaat 1 jaar. En dat wordt gevierd met een kleine blogtour en een hele berg met mooie kadoos.
Hier kun je direct naar de Feestpagina van Stoffenfeest, waar je de hele week aan spellen kan meedoen om allerlei prijzen te winnen. Vandaag kun je het nieuwe 'Laure' patroon winnen van Straight Grain.
Ook kun je via de facebook pagina van Stoffenfeest de feestafbeelding delen, en daarmee onder andere een kadobon winnen!
Helemaal onderaan deze post staat nog een vraag van mij. Alle andere bloggers die meedoen aan deze blogtour stellen ook een vraag in hun blog. Op de laatste dag van de blogtour kun je alle antwoorden invullen op de feestpagina en ook daar weer iets moois mee winnen!

Voor de blogtour naaide ik een simpel Billie shirt van zonen09 in een witte tricot met okergele grid,
Het werd gecombineerd met een Lotta rokje van Emma & Mona. Ik naaide het setje voor Eva, die het shirtje alleen op de foto liet zien als haar lieve knuffel er ook bij mocht :) Natuurlijk!









Kijk ook eens  bij de andere bloggers die deelnemen aan deze feestweek:


dinsdag 14 februari Emma & Mona
woensdag 15 februari Vlijtige Lies
donderdag 16 februari Pienkel
vrijdag 17 februari Huisje boompje boefje
maandag 20 februari wondermirakel

Tot slot de vraag die je op de laatste dag kunt beantwoorden op de feestsite van Stoffenfeest:
Ik naaide onlangs een item voor op de kinderkamer een andere stof van Stoffenfeest met een grid print. Wat naaide ik toen?

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi setje! Heel leuk zo bij elkaar.
    Prachtige foto's van Eva met haar knuffel!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers/zonnig shirtje met bijpassend rokje. Laat het zonnetje nu maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen